Termeni si conditii

Contact

Aveți trei posibilități pentru a lua legătura cu noi:
– Prin SMS sau telefon
– Prin email
– Completând formularul prin care cereți o rezervare

Desigur, puteți să ne sunați, și dacă nu conducem sau nu suntem în mijlocul unui grooming, vă vom răspunde. Dacă ați cerut o rezervare printr-una dintre cele trei modalități de mai sus, veți primi un răspuns la finalul zilei de lucru.

Vă recomandăm să faceți o rezervare în avans, pentru că este greu să vă putem primi în ultimul moment.
Dacă ne scrieți un SMS sau email, vă rugăm să includeți următoarele informații: Zona, rasa câinelui, numele dvs, numele câinelui
Așteptăm să vă cunoaștem pe dvs. și pe cățelușul dvs!

Anularea rezervării

Despre anulare trebuie să ne anunțați cu cel puțin 24 de ore înainte de ora rezervării, în caz contrar proprietarul trebuie să plătească 25% din prețul acordat.
Dacă rezervarea este anulată în ziua rezervării sau dacă uitați de rezervarea făcută, proprietarul trebuie să plătească 50% din prețul serviciului.

Important de știut

Clientul are obligația de a asigura parcarea:
– Ne cedează propriul loc de parcare
– Plătește parcarea
– Are un loc de parcare pentru vizitatori

Parcarea trebuie să fie legală. În cazul în care parcarea nu este legală, clientul plătește amenda. În cazul în care nu s-a asigurat un loc de parcare, clientul plătește 50% în plus față de prețul tunsului. În cazul în care cățelușul nu cooperează, se va plăti 50% în plus față de prețul tunsului.

Acest site foloseste cookie-uri pentru a va oferi o experienta cat mai placuta. Vezi detalii